söndag 12 juli 2009

Jag tänker aldrig på dig, men bara ikväll.

Kom just hem från ett 50-årskalas. Det var en ganska traumatisk upplevelse med beståndsdelar som exempelvis dåliga ordvitsar, dansbandsmusik, allsång och aaaaaaaaalldeles för fulla medelålders.. bönder. Jag kände mig något missplacerad. Som tur var hade jag ett antal bröder där, de var dock en gnutta överförfriskade till skillnad mot mig som fick vara förare för kvällen. Jag längtade till andra ställen och andra fester och andra människor! Ja helst Borlänge såklart. Får försöka sluta längta tillbaks!

I'm blue dabadidabadaaaaaa

Ganska så najs alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'd give anything to be back there on that sofa amidst a mess of cans and loud music and lively people. It's kind of pathetic just how badly I miss that week.

And yay for The Libs!! Ahhh!

Linnea sa...

Alex: I'm kind of the same really! What a couple of brilliant days. There's soooomething about Borlänge. *SIGH*
A big yay!!!