tisdag 14 juli 2009

I close my eyes and drift away

Jag inser att halva sommarlovet har gått. Det är nog inte meningen att man ska inse sånt. Men jag längtar faktiskt till augusti. Det kommer att bli en mycket trevlig månad med Way Out West exempelvis. Och fri tillgång till lägenhet i Göteborg.
Sen så längtar jag till september. Då drar klassen till England.
Och så längtar jag till oktober. Iallafall om vår trevliga och episka plan fungerar.
Och så längtar jag till november, då fyller jag ju år. Mamma sa nåt om att vi kanske kunde åka till nåt roligt ställe (London!) under min födelsedag, får försöka trycka på't!
Sen längtar jag till december, jul och mys! Fast det är lite fel att säga det nu kanske. Nu är det faktiskt juli och sol. Men jag är inte så pepp på juli faktiskt just nu, har inte särskilt mycket planerat nämligen. Men men, det kan ju vara gött också. Men som synes har jag ett trevligt andra halvår av 2009 också!
Känns som åren bara blir bättre och bättre nu, 2008 slog allt men nu slår ju 2009 2008! Galet. Och 2010 tar jag studenten och plötsligt är jag väldigt fri. Lite spännande kan man säga.

Lite diverse bilder från en båttur, blombilder från min mormor och morfars stuga och djurbilder från dagens äventyr med Anna!







Just nu är jag fint nog inne i en 60-talsperiod, helst Rolling Stones eller Kinks. Har en fin spellista på Spotify som heter Current obsessions (coolt namn ja) där jag har det jag just nu bara måste lyssna på!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh. Oktober! Jag tycker mycket om det. Det skulle vara gött mos! Let's hope we can make that work! Haha I love my weird Swedish "skills".

And last but not least, DAMN, what good photos you have snapped, my dear! More, more, more, I do say!

Linnea sa...

Hahhhaaaaaaaaa underbart!!! Det skulle vara gött mos <3 that's a wonderful phrase.
Thank you so muchhhhh dear!

Anonym sa...

In other news, I *THINK* I can say your name properly now :O :O :O !!!!

Linnea sa...

No wayyyyyyy!!! GAH I just wish I could hear it! LinnEa! :)

Anonym sa...

Forget it, I *think* I was saying it right and now I can't even remember how I said it and can't begin to say it right again.

Linnea sa...

Oh noes! Weeeeell more practice in october you know!