onsdag 22 juli 2009

Love goes cold in the shades of doubt, the strange face in my mind is all too clear

Igår och idag har varit fina dagar! Först har jag vaknat vid elva-tiden, ägnat första delen av dagen åt att vara jätteduktig och städa ur min garderob/mitt rum (!!!!!!) och sen dragit iväg till en kompis (igår Jenny, idag Anna) och hängt där, ätit pommesfrites och varma mackor och sånt och tittat på film, hängt på balkonger i filtar, planerat lite liv-efter-studenten (bra planer smids) och tittat på t.ex. Doom (nej, vi är inte dem som kollar på typiska tjejfilmer direkt) och en film med han-som-spelar-Ron-i-Harry-Potter. Sen har jag kört/åkt buss hem i mörkret. Synd att man inte bodde lite närmare bara! Typ granne vore najs.
Det är lite grann så här som måndags/tisdagskvällar på sommarlovet borde se ut helt enkelt. Imorgon ska det äntligen bli våffeldag igen även om det dock blir en våffelkväll. Torsdag ska spenderas på Liseberg med Kajsa (woho!) och fredag blir det nog en sen kväll på någon krog i Uddevalla. Skulle hellre vara i någon roligare stad förstås. Men det kommer!

The only choice of shoe...Skuuuuuulle ju inte vara helt fel med en något mer ok temperatur igen tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AH! Music When The Lights Go Out! What a coincidence, I just asked you aboot this and then here it is!
Which movie was it with Ron? Driving Lessons maybe? That's a really good little movie with him in it!
And I guess these can't be the Converse we were talking about since there's TWO of them...but this pair sure looks loved, just like Converse ought to!

Linnea sa...

Alex: Ohhhhh yes now there's a lovely song!
Sannerligen var det Driving lessons, which you already know now though :)
Nope no these are my newest ones! I should show you my old ones! And I dooo love'em! All of them that is! Oh man I just realised I DIDN'T bring them on P&L so that's why, I thought you had seen these! I should have worn these instead so I wouldn't get all the feet problems! Bajs!