söndag 24 maj 2009

At the end there's a light

  • Mina senaste upptäckter: Cajun Dance Party och Vampire Weekend är två väldigt bra band. Verkligen.
  • Jag har en ny strategi där jag helt ignorerar att plugga. Jag återkommer om hur lyckad den är. (6 prov kvar)
  • Jag ska springa en halvmara snart igen. I Danmark 2 augusti. Sen gör vi en liten detour till Tyskland (där jag aldrig nånsin varit) och köper öl.
  • Jag skulle så gärna vilja ta nån sista minuten-resa till varmt ställe med kompizzzar som alla verkar göra nu. Gör mig och mina vänner rika, thaaanks. Fast om vi nu mirakulöst fått pengar hade vi nog lagt dem på Hultsfred ändå. Men men.

Daniel + C-ackord = bild.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jo men visst ska han spela hela Norges bidrag på fiol och sjunga till också. You know HIM. Alltså jag hörde dem repa imorse och Gud jag trodde jag skulle svimma.

Haha, har du aldrig varit i Tyskland? Men det är bra man kan avklara det sådär snabbt eftersom det inte är mycket att se. Min pappa var i Marocko en dag för att kunna säga att han varit i Afrika. Ehh... jaa.

Linnea sa...

Åhå HAN. Naaw, vad gulligt! Du måste göra nåt stort nu och märkas.. Hmm... Ni har inget stor avslutning där du kan typ spela en egenkomponerad sång där du förklarar din kärlek? Haha! :)

Ah jag veeeet! Jag var i Tyskland när min mamma var gravid med mig men jag tror inte riktigt det räknas va? Det är faktiskt väldigt käckt. Åh Afrika är lite status må jag säga. Allt för att kunna lägga till det på listan liksom!