fredag 12 juni 2009

I'm going back home to the west coast

Sommarlovet är ÄNTLIGEN här! Nu väntar festivaler, sol och bad, sena nätter, sena morgnar och det bästa av allt - mycket glass. Okej det kanske inte är det allra bästa. Eller så är det det. Hehe.

För exakt fem år sedan idag, 12 juni 2004, såg jag Paul McCartney. Har letat upp setlisten nu i efterhand, och inser att jag fick höra några av mina nuvarande absoluta favoriter såsom For No One och I've Got A Feeling. Då var jag dock helt omedveten om dessa låtar eftersom jag inte hade alla skivor då och därmed inte ens hade hört dem. Det känns inte helt bra. Jag uppskattade mest av allt Hey Jude då, som okunnig, men åtminstone smart nog närvarande, 13-åring.

Linnea, 6, Daniel, 9.
Jag ska undvika datorn nu så mycket som möjligt. Och göra saker på riktigt istället.
Problemet är bara att all musik finns på datorn och jag måste lyssna på musik!
COCONUT RECORDS - WEST COAST.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AW! You and Daniel looked so adorable...what happened? Hoho, just kidding you two lovely adults!

And don't avoid the computer too much until after 10 days!

Linnea sa...

Alex: Hahaha no but it's kind of true. ;D I'll try! Today = epic meeting!!!!!