fredag 19 juni 2009

Och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

Hejhopp nya bud. Jag var helt inställd på att säga upp mig som funktionär på P&L bara för att jag trodde att jag skulle missa massa konserter. Hann dock få mitt schema innan jag gjorde det och det var ju tur för det visade sig att jag bara skulle jobba under temadagarna. Så jag har köpt en ny tågbiljett och åker upp redan på söndag. För att sammanfatta min närmsta tid och så att alla mina stalkers ska få veta var jag håller hus:

Söndag: Drar till Borlänge.
Måndag-onsdag: Funktionärsjobb på P&L.
Torsdag-lördag: Festivalande på P&L.
Söndag: Åker hem.
Måndag: Åker till Arvika.
Tisdag-söndag: Funktionärande/festivalande på Arvika (har ej fått schema än)
Måndag-tisdag: Häng/stor funktionärsfest på Arvika.
Onsdag: Åker hem.
Torsdag: Sover.
Fredag: Fira Johanna 19 år!
Lördag: Fira moster 50 år.

Hmm ja allt kommer bara närmare och närmare och om en vecka exakt ser jag Mando för 6:e gången och Pete för första gången! Kan man hoppas på att inom de närmsta veckorna få höra En Midsommarnattsdröm, Give Me Fire, Seaside, Eddie's Gun, Sheepskin Tearaway, John Denver, White Winter Hymnal, Beg Steal or Borrow, Albion eller andra favoriter, kanske kanske till och med Time for Heroes? En del lite mer troliga än andra kanske. Tillbaks i mitten av juli, faaaarväl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

AHHH! You're gone already! And you won't get this comment till after I've actually SEEN YOU FOR REAL! AHHH!!! PISS OCH LÖV BABY!!! See you Wednesday. Hah, that sounds so epic to me!

johanna sa...

men!! hallå! jag fyller ju för fan år snart!!!!kom jag på nu!!

Linnea sa...

Alex: Now we've met and it was sooooo lovely! Can't seriously wait till I see you again, I just wish we had another week of Peace & Love ahead like right now or in a few days when I have my voice back :)))))

Johanna: Hehe JA! Du börjar bli gammal förresten!!