torsdag 6 augusti 2009

And of course Henry the Horse dances the waltz!

Jag var i Danmark några dagar med mina föräldrar och min bror. Det såg ut lite såhär:


Mamma sprang maraton och var glad bortemot målgången.

Mycket tid spenderades i bil och bra musik avlyssnades.

Danska eluttag är sanslöst söta.

Vi drog en sväng till Tyskland och de hade en hel park för oss skandinaver.



Nyckelpigorna invaderade.


3 x söta!

Vi åkte till Roskilde. Även om det såklart inte var under rätt vecka.


Sen så åkte vi till Köpenhamn, den fjärde huvudstaden jag varit i nu.

Det var rätt najsssss. Nu väntar jag på lördag och så väntar jag på nästa vecka för då ska jag bo i Göteborg i en knapp vecka och hänga på Göteborgskalaset och Way Out West! Väldigt underbart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, fett najs, måste jag säga!
The fact that you took pictures of the Danish electrical plugs makes my day. Gött mos works here.

Anonym sa...

oooh och nyckelpigorna!!! that reminds me of Borlänge!

Linnea sa...

Harry: Haha they were legendary! Both the plugs and the ladybugs (hey that rhymes!)

Anonym sa...

sluta res så mycket! du ställer oss norrlänningar i skuggan

johanna sa...

ursäkta mig men vem va hc andersen? är det annette som ska döda mig nu eller?

Linnea sa...

Ida: Du har bott i ett annat land så det är coolare!

Johanna: Haha! Ja nu får du nog Annette över dig! Om jag inte misstar mig var det en barnboksförfattare, skrev massa bra sagor ju som typ... okej jag kan inte komma på ett exempel men ändå. Grym säger vi att han va iaf, haha.