torsdag 4 juni 2009

I'm lost without you, I don't know what I'm gonna do


Tång = det bästa att kasta på ens vänner när man badar (förutom blåmaneter förstås)

Idag ska alla Uddevallas 90:or ta studenten. Utom jag och några andra stackare som valde fel linje eller dylikt. Suck.

För övrigt hade jag sista provet igår så allt är underbart på det sättet.
Och jag jobbar faktiskt på att övertala Jenny att åka på Hultsfred och se t.ex. KLAXONS. Får se om det fungerar.
Min mormor är nog rätt modern. Hon kommenterade mina svintajta Cheap Mondays och tyckte de var "snygga".
Vampire Weekend kommer till Way Out West och det är helt underbart!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tång = blughhhh. du är evillll. I won't soon swim with you!

YAYAYAYAYAYA no more tests!!! Just awesoming!

Linnea sa...

Alex: HAHA that's the reaction I was looking for! Nooo but it's just to dip (if that's a word that works here) yourself and it's all gone anyway ;D I'm NICE!!! Ah there's no ocean in Borlänge anyway, haha. You can feel (relatively) safe!

Anonym sa...

I'm talking about the future dear Nils, when we're living in England and taking weekend trips to Cornwall to swim and such. I just don't know if I can trust you, I don't consider seaweed a very nice thing.

HAHAH I just envisioned us sneaking into someone's backyard swimming pool in Borlänge and getting run out of town by angry villagers.

Relatively safe...NOT reassuring! :O

Karin sa...

Jag har snart listat ut att du bor väldigt nära havet. Gör du det?

Linnea sa...

Karin: Hehe, ja jag bor väl sisådär 350 m från havet :) Det är nice!